فروش هر ساله 100 میلیارد تومان نهال در البرز
نوشته شده توسط : نسرین معین

فروش هر ساله 100 میلیارد تومان نهال در البرز
به گزارش مرور نیوز محمد تاج‌الدینی , ذکر کرد : مهمترین وظیفه های اداره جهاد کشاورزی در حوزه باغبانی حمایت از ایجاد نهال استاندارد و متوقف کردن ایجاد نهال‌های غیر استاندارد است .

او افزود : یکی از سیاست‌های ما تولید اتحادیه تعاونی‌های نهال‌کاران در جهت تصحیح ساختار ساخت و عرضه نهال استاندارد است که‌این کار با یاری موسسه پژوهش ها ثبت و مدرک بذر و نهال , اداره تعاون روستایی , اداره نظام مهندسی و مشارکت نهال‌کاران محقق خواهد شد .

نائب رئیس تولیدات گیاهی اداره جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به‌این این‌که ارزش نهال‌های تولیدی استان در حدود یکصد میلیارد تومان است , افزود : استان البرز با ایجاد هر ساله 14میلیون نهال حدود یک پنجم ایجاد کل نهال مرزو بوم را به خویش اختصاص میدهد .

این مسئول ادامه داد : در همین راستا اقداماتی اعم از شناسایی مناطق و پهنه‌های نهال‌کاری استان و احصا آمار دقیق نهال‌کاران و نهال‌های تولیدی استان جهت حمایت فنی و سرمایه‌ای از نهال‌کاران بایستی صورت بپذیرد .

او افزود : ما در صدد این هستیم که با تشکیل اتحادیه و تعاونی‌های ایجاد نهال با شناسه‌دار کردن نهال‌های تولیدی و استانداردسازی آنها نهالستان‌های استان را افزایش داده و ضمن حمایت از تولیدکنندگان , از خریداران نهال‌های تولیدی هم حمایت کرده و نهال‌های استاندارد و تندرست تحویل آنها داده شود .

برای مشاهده اخبار نظام مهندسی به سایت نظام مهندسی بروید





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: